nazovi:  098 176 3103   |   piši na:  [email protected]

ZA PRAVILNI PRIKAZ VALUTE, MOLIMO DA IZBRIŠETE PREDMEMORIJU (CACHE), KOLAČIĆE I POVIJEST PRETRAŽIVANJA.

DJ oprema

Zanima li Vas DJ oprema?

Pronađite sve što Vam je potrebno za izvođenje u klubu, baru ili vrtnoj zabavi.

DJ oprema

DJ oprema koju koriste DJ-evi omogućuje im reprodukciju više izvora snimljene glazbe i njihovo miksanje kako bi stvorili glatke, neprimjetne prijelaze i jedinstvene aranžmane pjesama. Važan alat za DJ-eve je specijalizirana DJ mikseta, mali mikser zvuka s funkcijama crossfadera i cue tipki. Crossfader omogućuje DJ-u miksanje ili prijelaz jedne pjesme na drugu. Cue tipke ili prekidači omogućuju DJ-u preslušavanje izvora snimljene glazbe u slušalicama prije nego što ga reproducira publici. Preslušavanje glazbe u slušalicama pomaže DJ-u izabrati sljedeću pjesmu koju želi pustiti, premjestiti pjesmu na željeno početno mjesto i poravnati taktove dvaju pjesama u normalnim situacijama kada ne koristi tehnologiju automatske sinkronizacije. Ovaj postupak osigurava da će se odabrana nova pjesma dobro uklopiti s glazbom koja se trenutno reproducira. DJ-i mogu ujednačiti taktove oba glazbena izvora kako bi olakšali stvaranje glatkog prijelaza s jedne pjesme na drugu. Ostala oprema može uključivati ​​mikrofon, vanjske efekte kao što su reverb i elektronska glazbala, npr. elektronski bubnjevi i sintisajzeri.

Napredovanjem glazbene tehnologije počela se pojavljivati ​​razna nova DJ oprema za reprodukciju i miksanje glazbe koja se i danas vrlo često koristi. Tradicionalno, DJ-i su koristili dva gramofona spojena na DJ miksetu za miksanje glazbe s vinilnih ploča. Kada su kompaktni diskovi postali popularan medij za reprodukciju glazbe, za DJ-e su razvijeni specijalizirani visokokvalitetni CD playeri, poznati kao CDJ. CDJ-i mogu zauzeti mjesto gramofona ili se mogu koristiti zajedno s gramofonima. Mnogi CDJ-i, uz CD-e, sada mogu reproducirati i digitalne glazbene datoteke s USB sticka ili SD kartice. Širenjem prijenosnih računala, tableta i pametnih telefona, DJ-i su počeli koristiti softver zajedno sa specijaliziranim zvučnim karticama i hardverom DJ kontrolera. DJ softver možete koristiti zajedno s DJ miksetom ili umjesto miksete.

Gramofoni

Gramofoni omogućuju DJ-ima puštanje vinilnih ploča. Prilagodbom brzine reprodukcije gramofona, bilo podešavanjem tipke za brzinu, bilo manipulacijom ploče (npr. usporavanjem ploče nježnim držanjem prsta na strani), DJ-i mogu prilagoditi tempo različitih ploča tako da mogu svirati istovremeno, bez "sudaranja" ritma ili izvesti glatki, neprimjetni prijelaz iz jedne pjesme u drugu. Ova je tehnika poznata kao beatmatching. DJ-ovi obično zamjenjuju gumenu podlogu na gramofonima, koji održava sinkronizaciju snimke s gramofonom, sa kliznom bazom od filca, koja olakšava ručno upravljanje gramofonom. Pomoću klizne pločice DJ može zaustaviti ili usporiti ploču dok se gramofon i dalje okreće. Gramofoni s direktnim pogonom najprikladniji su za DJ-e, s tim da je Technics SL-1200 najpopularniji model DJ gramofona. Gramofoni s remenskim pogonom su jeftiniji, ali nisu prikladni za DJ-e, jer motor s remenskim pogonom ne voli usporavanje, jer se remen može rastegnuti ili čak i puknuti, oštetivši cijeli gramofon. Neki DJ-i, posebice oni koji izvode hip hop glazbu, premašuju samo miksanje ploča, i gramofone koriste kao instrumente za scratching, beat juggling i druge DJ gramofonske tehnike.

CDJ-i

CDJ-i su visokokvalitetni digitalni media playeri namijenjeni DJ-ima. Često imaju velike kontrolne ploče (jog wheels) i kontrole brzine, koje DJ-ima omogućuju reprodukciju digitalnih datoteka za beatmatching, slično kao što DJ-ovi manipuliraju vinilnim pločama na gramofonima. CDJ-i često imaju funkcije poput loopera i prikaza zvučnog vala, slično kao kod DJ softvera. Izvorno dizajnirani za reprodukciju glazbe sa CD-a, današnji CDJ-i također mogu reproducirati digitalne glazbene datoteke pohranjene na USB stickovima i SD karticama. Neki se CDJ-i također mogu povezati s računalom, na kojem je pokrenut DJ softver, i djelovati kao DJ kontroleri.

DJ miksete

DJ miksete su male miks konzole specijalizirane za DJ-e. Većina DJ mikseta ima mnogo manje kanala od mikseta koji koristi tonski tehničar; dok standardne miksete imaju 12 do 24 kanala za upotrebu u malim prostorima, a miks pultevi u tonskim studijima čak i više (72 i više kanala), osnovne DJ miksete najčešće imaju samo dva kanala. Iako DJ miksete imaju mnoge funkcije kao i kod većih mikseta (klizači, EQ tipke, tipke za pojačavanje, kontrole efekata, itd.), DJ miksete imaju jednu funkciju koja se obično nalazi samo na DJ miksetama: crossfader (poprečni klizač). Crossfader je vrsta fadera koji je postavljen vodoravno. DJ-i koriste crossfader za miksanje dva ili više izvora zvuka. Središte pomaka crossfadera je omjer oba kanala 50/50 (na dvokanalnoj mikseti). Na krajnjoj lijevoj strani crossfadera nalazi se samo izvor zvuka kanala A. Na krajnjoj desnoj strani nalazi se samo izvor zvuka kanala B (npr. uređaj broj 2). Položaji između dvije krajnosti pružaju različite omjere dvaju kanala. Neki DJ-i umjesto analogne DJ miksete koriste računalo s DJ softverom i DJ kontrolerom, iako se DJ softver također može koristiti zajedno sa analognom DJ miksetom.

Slušalice

DJ-i obično koriste kvalitetnije slušalice od onih namijenjenih glazbenim korisnicima. DJ slušalice imaju i druge značajke korisne za DJ-e, poput dizajna koji zvučno izolira zvuk slušalica od vanjskog okruženja (slušalice s čvrstim poklopcima), podesive trake za nošenje i okretne spojnice tako da DJ mogu slušati jednu stranu slušalica dok okreću drugu slušalicu (tako da mogu čuti oba izvora zvuka u omjeru) i zamjenjive kabele. To omogućava DJ-ima kupnju novih kablova za slušalice, ako su istrošeni, oštećeni ili slučajno prerezani. Zatvorene i dovoljno glasne slušalice toplo se preporučuju DJ-ima jer blokiraju vanjsku buku, s obzirom da je okruženje DJ-a obično vrlo bučno.

DJ kontroleri

Za miksanje audio datoteka na računalu, umjesto analogne DJ opreme možete koristiti i DJ softver. Kod miksanja glazbe na računalu, DJ-i često koriste DJ upravljački uređaj (kontroler), koji oponaša raspored dvaju gramofona i DJ miksete za upravljanje DJ softverom, umjesto tipkovnice na prijenosnom računalu ili dodirnog zaslona na tabletu ili pametnom telefonu. Mnogi DJ kontroleri sadrže ugrađenu zvučnu karticu s 4 izlazna kanala (2 stereo para), što omogućava DJ-u upotrebu slušalica za preslušavanje glazbe prije stvarne reprodukcije na glavnom audio izlazu.

Ostala DJ oprema

• Mikrofon, kako bi DJ mogao predstaviti pjesme i komunicirati s publikom preko zvučničkog sustava;
  • uređaji s efektima kao što su delay, reverb, oktaver, EQ, chorus, itd.;