0

Prigovori i reklamacije

Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača


Sukladno čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 41/14) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu podnijeti u pisanom obliku i to u poslovnim prostorijama te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. Prigovor se također može podnijeti putem pošte na adresu:


Max glazbala d.o.o.
Novodvorska 7
49290 KLANJEC - HR


ili na e-mail adresu: info@musicmax.hr,


odnosno, na telefax broj: 049 550208, 01 3315637


Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora, pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.

E-novosti

* Email:

Ime:

Molimo izaberite vašu grupu interesa

Područja interesa (izaberite jedno ili više)::